H νέα έρευνα που κυκλοφόρησε από την KPMG

sigmalive_logo

Η ποιότητα της εμπειρίας του πελάτη συνδέεται άμεσα με την αύξηση των εσόδων, σύμφωνα με έρευνα της KPMG

Μια νέα έρευνα που κυκλοφόρησε πρόσφατα από το Global Customer Center of Excellence της KPMG αποκαλύπτει ότι οι εταιρείες που προσφέρουν τις καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες τους επιτυγχάνουν μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων τους κατά 54%, σε σχέση με τις εταιρείες που κατατάσσονται χαμηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών για την ποιότητα της πελατειακής εμπειρίας που προσφέρουν.

Διαβάστε Περισσότερα:Sigmalive.com

Άλλες Ειδήσεις